آخرین اخبار
کد مطلب: 80519
دايي: کاش آنهايي که پرسپوليسي هستند به ما کمک کنند/ بازيکن جديد مي‌خواهم
تاریخ انتشار : 1393/06/09
نمایش : 1333
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: براي برطرف کردن فاصله خط دفاع تا هافبک، مي‌خواهيم يک بازيکن خارجي جذب کنيم.
به گزارش سلام لردگان، علي دايي پس از برد 2 بر صفر پرسپوليس مقابل صبا در نشست خبري گفت: در اين بازي خوب بازي کرديمو به برتري رسيديم. صبا تيم خيلي خوبي است و با شروع نيمه دوم فشار زيادي روي تيم ما آورد. 25 دقيقه ما را تحت فشار قرارداد و فرصت گلزني هم داشت اما ما موقعيت‌هاي ديگري هم خلق کرديم و گل زديم. عملکرد ما خوب بود به خصوص خط هافبک ما عملکرد خوبي داشت.ما شناخت خوبي از اتيم صبا داشتيم و مي دانستيم که شاگردان صمد مرفاوي مي توانند در لحظات زيادي از جريان بازي روي ما فشار بياورند.آنها يک فرصت خوب هم براي گلزني داشتند که خوشبختانه ضربه حسن زاده وارد دروازه ما نشد.


وي در مورد عملکرد سوشا مکاني در درون دروازه پرسپوليس تاکيد کرد: بهترين دروازه‌بان‌هاي ليگ را داريم و امروز هم همه خروج‌هايش خوب بود و عالي کار کرد.

 

 علي دايي در ادامه گفت: کل مجموعه ما تحت فشار بوده است؛ هم از دوست و هم از رقيب. موقعي که نمي‌توانيم انتظارات مردم را برآورده کنيم همه مي‌توانند انتقاد و حمله کنند. کاش دوستان ما و آنهايي که پرسپوليس را دوست دارند و پرسپوليسي هستند به ما کمک کنند. يک بچه 7ساله هم مي‌تواند انتقاد کند. بازيکنان جوان را به تيم تزريق کرديم و از هواداران مي‌خواهم که به ما کمک کنند. در همه دنيا اين اتفاق مي‌افتد؛ يک تيم در اول فصل خوب نيست اما بعد خوب مي‌شود. حمايت بايد از سوي هواداران و پيشکسوتان عزيز باشند و به ما راه حل بدهند.


دايي خاطر نشان کرد: انتقادها‌ي همه پيشکسوتان را مي‌خوانيم و هر کدام که خوب باشد استفاده مي کنيم. ما نياز به کمک داريم، هر کسي ايده و فکر جديد دارد به ما بدهد. هواداران به ما زمان بدهند و سعي مي‌کنيم جبران کنيم.


سرمربي پرسپوليس در مورد قرارداد کلانش و اينکه لطف خدا شامل حالش شده، گفت: شفاف کار کردم و در طول فصل دنبال پول هاي ديگر يا کارهاي ديگر نيستم و از اين کارها بلد نيستم و اين کار را نمي‌کنم. صحبت‌هايم را اول فصل مي گويم و تا آخر فصل دنبال چيز ديگري نيستم، لطف خدا شامل حال همه مي شود. من يک مربي هستم و شايد فردا جايي ديگر بروم کار مي‌کنم شايد هم اصلا کار نکنم و خوشبختانه شرايط زندگي‌ام جوري است که مي‌توانم خودم انتخاب کنم که کار کنم يا نکنم.


وي درباره بازي هاي بعدي پرسپوليس گفت: ما چند بازي در تهران داريم و مي‌توانيم خوب نتيجه بگيريم و از همه داشته‌هايمان استفاده خواهيم کرد.


سرمربي پرسپوليس در مورد جذب بازيکن خارجي جديد اظهار داشت: در آوردن بازيکنان خارجي سعي کرديم که با دقت کار کنيم. بازي‌هاي کاستاريکا را ديدم که اومانيا گزينه خوبي است و او را انتخاب کردم. اگر او با تيم هماهنگ شود مي‌تواند بهتر باشد و مي‌خواهيم بازيکن خارجي بياوريم که به تيم ما کمک کند و هم منظم بازي مي‌کند و هم فاصله دفاع و هافبک را کاهش مي‌دهد.


دايي در مورد استفاده از بازيکنان جوان تيمش هم گفت: چند بازيکن جوان ديگر داريم که شرايط به گونه‌اي بود که نتوانستيم از آنها به خوبي استفاده کنيم و افشين اسماعيل زاده هم بعد از مدت‌ها توانست بازي کند و از بازيکناني که مي‌توانند به تيم ما کمک کنند در آينده استفاده خواهيم کرد.
منبع. جام

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس